Mijn lijst met blogs

maandag 27 september 2010

Rozen


Hallo Allemaal
Gisteren dit boeketje gemaakt van suikergoed.
Samen met mijn dochter hebben we een workshop gehad in dordrecht bij spullen voor je taart. Het is gemaakt van suikergoed dus je zou het kunnen eten, de rozen en blaadjes zijn op ijzerdraad gezet en met bind draad op elkaar gewikkeld. Waren pas laat thuis, en ben nu verslaafd aan het bloemen maken.
Op 8 en 9 oktober is er een beurs in hilversum taart en trends waar we samen naar toe gaan.
Iedereen bedankt voor het lang komen er n een fijne dag nog
Groetjes nellie

1 opmerking:

  1. Hoi Nellie,
    Wat mooi zeg, ik ben ook al aangestoken, zie mijn blog. Samen met Petra ga ik vrijdags naar de taartenbeurs, ik heb er nu al zin in.
    Groeten Anke

    BeantwoordenVerwijderen